søndag den 12. februar 2012

Give away

Nu er det slut , der trækkes en vinder om lidt

Så er det blevet tid til en Give away


Vil ikke afsløre hvad der er i...... Men kan sige at der både vil være ting som kan bruges hvis man er til kager og hvis man er til krea......

Derfor vil denne give Give away også ligge på min håndarbejdsblog

Reglerne for at deltage........

Bare læg en kommentar hvis du vil deltage, husk at skriv din mail adresse , så jeg kan få fat i dig hvis du vinder.

Så ingen krav om at blive fast læser, du er velkommen, men det er ikke et krav, alle som deltager, har et lod.

Hyggehygge
Marianne

Bliver udtrukket d. 19-2-2012

68 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage :b
    bolette_bobo@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Hyggeligt med en giveaway, jeg vil gerne deltage.

    Polishloverbloggin @ gmail.com

    SvarSlet
  3. Vil gerne deltage! josefine-hoejman@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Vil med glæde deltage. josefine-hoejman@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Og så blev jeg også fast læser her. Ved godt, det ikke er et krav, men jeg kunne ikke lade være. Jeg deltager! Tak for muligheden.

    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac@gmail.com
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Jeg er altså helt klart med :-) Spændende med en overraskelse. Men sig mig lige en gang. Den der kage på billedet, er det en sæbe eller ??

    SvarSlet
  7. Jeg vil rigtig gerne deltage :)
    Min mail er Sofie989@hotmail.com

    SvarSlet
  8. jeg deltager gerne selv om jeg ikke er kreativ med blog -jeg er kun krea i det skjulte ;), kun med kage :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil også gerne deltage. :)

    Line
    linea1989@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hej

    Jeg vil gerne deltage i din surprise give away
    Forsat god søndag

    SvarSlet
  11. Hejsa, jeg vil da også gerne deltage :-) piablom@city.dk

    SvarSlet
  12. Uha da, det ser spændende ud, deltager gerne.

    SvarSlet
  13. Vil også gerne deltage :) louise_vilsboel@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Neiii hvor spændende, der må jeg da straks ligge billet ind.
    Glæder mig til at se hvad det er, uanset hvem der vinder !!

    SvarSlet
  15. spændende! Jeg vil ihvertfald gerne prøve lykken :)
    Line
    linebinevaskemaskine@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne deltage :o)
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage:-) miedehn@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg deltager meget gerne, det lyder spændende. :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Virkelige spændende. Jeg prøver lykken.

    SvarSlet
  20. Uh spændende med en hemmelig give-away. Count me in :-)

    Hilsen
    Jane

    jailbo04@gamil.com

    SvarSlet
  21. Jeg vil gerne deltage :-)
    zaniakaas@gmail.com

    Jeg har selv en Give Away på
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post14

    SvarSlet
  22. hvor spændende jeg er med.og er virkelig nysgerrige
    knus piatoftlund@live.dk

    SvarSlet
  23. Det lyder spændende, her vil jeg gerne være med, og du trækker vinderen når min søn bliver 18 år, så måske jeg er heldig.

    SvarSlet
  24. Lyder spændende - jeg krydser fingre

    SvarSlet
  25. Vil gerne være med! trine2901@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Uhh spændende!
    Jeg er helt klart med :)
    MrsSpeechless@jubii.dk

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  27. Spændende - den må jeg prøve at være med i.

    SvarSlet
  28. Deltager også :)

    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil også meget gerne deltage! :)
    joeine@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil også rigtig gerne være med :)
    liliestjerne@msn.com

    SvarSlet
  31. Uhhh jeg vil også gerne være med

    SvarSlet
  32. Meget meget spændende hvad der er man kan vinde ;). Jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  33. Lyder spændende... er helt klart med.
    norkletoserne@gmail.com

    SvarSlet
  34. Uhh hvor spændende, jeg vil rigtig gerne være med :D
    DotR@live.dk
    Og har linket på min blog for god ordens skyld :)

    SvarSlet
  35. Spændende - her vil jeg gerne deltage.
    Kh hanne-patch

    SvarSlet
  36. Vil også gerne være med - at den er hemmelig minder bare om jul og julegaverne :)

    SvarSlet
  37. Jeg er vildt nysgerrig og vil gerne lege med :-)

    pisk.riset[snabelaaa]gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne deltage :) worldofwildflowers@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg er både til kager og krea, så dette må være den ultimative give-away :) Jeg vil i hvert fald gerne være med.

    /Sussie, sussieantonsen@gmail.com

    SvarSlet
  40. SPÆNDENDE.... Jeg vil rigtig gerne deltage. Hilsen Joan M.

    joan_munk@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Hej...
    2 gode ting: det kreative og kager!!
    Jeg er også med.
    Kh Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  42. Lyder spændende, så selvfølgelig vil jeg gerne være med.

    lisapalsdottir@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil rigtig gerne deltage :-)

    Hilsen
    Carina Jensen
    carina_jensen1988@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Uhhh, vil selvfølgelig gerne være med - det lyder meget spændende!

    Mvh Lene (leneogbo@mail.dk)

    SvarSlet
  45. Jeg skal da også være med :-)
    kagekrummer@gmail.com

    SvarSlet
  46. ÆV.. allerede 48 der deltager.. Nå, men jeg vil også gerne vinde hihi. Og så satser jeg selvfølgelig på at gaven er små cupcakesko. la la laaaa hm hm ;))))

    Knus

    SvarSlet
  47. Jeg vil rigtig gerne deltage! :-)

    // laura
    laura.theill@live.dk

    SvarSlet
  48. Uhh spændende, den må man da hellere være med på :)

    SvarSlet
  49. Jeg vil da også genre deltage, det lyder spændende...

    vh. Pia (bader.pia@gmail.com)

    SvarSlet
  50. jeg vil også rigtig gerne være med - lyder spændende!

    carinahamiltorn@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Den er jeg med på ;o) - bedyma@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg vil også være med susogmich@gmail.com

    Susanne

    SvarSlet
  53. Lyder spændende - jeg er med !

    SvarSlet
  54. Hejsa...... :-)
    Det ser spændende ud... meget nysgerig.
    Det der en dejlig blok du har.

    Hilsen Rinnie

    SvarSlet
  55. Lyder spændende. Ææælsker give aways så jeg vil oss være med ;o)

    SvarSlet
  56. Jeg er med. jøsses hvor er det nogle vilde kager ud laver :))

    SvarSlet
  57. WAOU nogle superlækre og flotte krea'kager, jeg er med på en give away, lyder spændende! - og ros til kagerne.

    Hilsen Louise /aloure81@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Hej... Jamen det er jo spændende at finde ud af hvad gaven er.
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  59. Spændende, jeg er med :)
    mia_zafir@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg vil også gode deltage :) ..

    SvarSlet
  61. det lyder rigtig spændende:)

    SvarSlet
  62. uh spændende giveaway!
    Her vil jeg da gerne deltage

    http://www.bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  63. Jeg vil også gerne være med. Håber jeg er heldig. :)

    Mvh Susan
    Susanwrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  64. ihhh... overraskelser er noget af det bedste :)
    Vil meget gerne være med.

    :) Rikke

    SvarSlet